Fitness
Artykuły

Fitness

Każdy kto trenuje żeby zachować dobrą formę i figure, powinien zwracać uwagę na zrównoważoną, odpowiednio dostosowana kalorycznie dietę. Podczas treningu fitness należy brać pod uwagę kilka czynników, których przestrzeganie pozwoli czerpać prawdziwą radość z samego treningu jak i jego efektów.

Polecamy duzo pić – najlepiej 100-150 ml napojów mineralnych co 10-15 minut. Napoje mineralne aktywniewspomagaja trening, wyrównując straty elektrolitów i podnosząc dzięki temu Państwa ogólną wydolność.

Proszę uważać na swoją wagę. Państwa waga nie zmieni sie w sytuacji, kiedy organizmowi dostarczać będziecie dokładnie tyle energii, ile zużywacie podczas aktywności fizycznej. Jeśli jednak pragniecie zachować większa witalność, “sprężystość” – powinniście przy tej samej ilości dostarczanej energii, spożywać więcej białek i mniej tłuszczów. Taki bilans składników pokarmowych sprawia, że organizm nie odkłada zapasów, masa mięśniowa ma warunki do wzrostu, a tkanka tluszczowa jest spalana. Koncentraty białkowe czy węglowodanowo – białkowe, pomogą Państwu w przestrzeganiu wysokobiałkowej i niskotłuszczowej diety.

Proszę dbać o wystarczającą ilość białka w pożywieniu. Właściwa ilość to okolo 1 do 1,5 g wartościowego bialka na kilogram masy ciała.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *