Kulturystyka
Artykuły

Kulturystyka

Bez stosowania odpowiedniego treningu i właściwej diety nie jest możliwe stworzenie optymalnych warunków do przyrostu masy mięśniowej. Zdajemy sobie sprawę, że najważniejszy jest dla Państwa profesjonalnieustalony plan treningu siłowego. Jednak nie powinniście Państwo zaniedbywać aspektów właściwego odżywiania.

Nasz organizm nie potrafi magazynować białka. Z tego powodupowinniście spożywać w ciągu dnia kilka małych, ale bogatych w proteiny posiłków. Zaniedbywanie dostarczania organizmowi odpowiednich ilości wartościowego białka, grozi sytuacją w której zacznie on wykorzystywać wewnętrzne substancje białkowe, pochodzące na przykład z tkanki mięśniowej. Oczywiście taka niekorzystna sytuacja niweczy wszelkie zdobyte sukcesy treningowe i uniemożliwia osiągnięcie nowych postępów. Zalecamy Państwu spożywanie 2 porcji preparatów białkowychdziennie, przy czym jedną z nich na około godzinę przed treningiem.

Szybka i skuteczna regeneracja tkanki mięśniowej jest możliwa tylko pod warunkiem dostępności odpowiedniej ilości właściwych protein. Dlatego najwyższe zapotrzebowanie na wysokowartościowe białko występuje zaraz po treningu. Wtedy właśnie zalecamy spożywać nasze koktajle białkowe.

Swoich mięśni nie zbudują Państwo również, bez codziennego dostarczania odpowiedniej ilości substancji energetycznych. Zlikwidowanie deficytu energetycznego jest bowiem zadaniem o najwyższym priorytecie dla naszego organizmu. W ten sposób dostarczą Państwo organizmowi cennej energii i wysokowartościowych protein bez niepożądanych “pustych” kalorii.

Zasada podstawowa: osoba uprawiająca sporty siłowe powinna spożywać około 1,5-2g białka na kilogram masy ciała.

Dodatkowa wskazówka: polecamy również, selektywnestosowanie aminokwasów i innych specjalnych produktów (np.: kreatyna).

Więcej informacji:

detosil producent I pomada calminex I snoril forum I varicolen skład

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *