odchudzanie
Artykuły

Odchudzanie

Skuteczne odchudzanie ma miejsce wówczas, kiedy dostarczamy organizmowi mniej kalorii niz ich zuzywamy. To znaczy, że stosując odpowiednią pod względem kaloryczności i zawartości tłuszczu dietę oraz stosowny wysiłek – możemy efektywnie i trwale schudnąć.

Prosimy więc zwracać uwagę na niskotłuszczową dietę. Kiedy musimy zjeść jakąś przekąskę – wybierajmy ją rozsądnie. Zalecamy spożywac produkty sycące, bogate w błonnik np. pieczywo z pełnoziarnistej mąki oraz owoce i warzywa. Zaspakajaja one uczucie głodu,a nie dostarczają zbyt wiele energii. Państwa dieta powinna więc byc niskokaloryczna (okolo 1000 do 1200 kcal dziennie) i bogata w błonnik (mniej więcej 30 g blonnika dziennie).

Dla zachowania pięknej sylwetki i zarazem świetnej sprawności fizycznej konieczne jest dostarczanie organizmowi wystarczającej ilości wartościowego białka. Stosując niskokaloryczną dietę czesto nieświadomie ograniczamy również spożycie protein.

Polecamy Państwu co najmniej 3 razy w tygodniu uczęszczać na aerobik, spinning czy inne zajęcia wspomagające wytrzymałość, stosując przy tym niską intensywność tych form treningu. Ćwicząc co najmniej 30 minut, możecie mieć Państwo pewność że Wasz organizm przelącza się na pożądane wykorzystywanie tłuszczów jako źrodeł energii.

Dodatkowa wskazówka: proszę wypijać 2 do 3 litrów niskokalorycznych płynów, na przykład: wodę mineralną, herbatki owocowe.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *