Sporty wytrzymałościowe
Artykuły

Sporty wytrzymałościowe

Jak niemal w żadnej innej dyscyplinie sportu, w przypadku konkurencji wytrzymałościowych, sam sportowiec jest w stanie zauważyć i ocenić czy stosuje prawidłową dietę, dostarczając organizmowi niezbędnej ilości płynów, minerałow czy substancji energetycznych. Najmniejsze nieprawidłowości żywieniowe natychmiast odbijają się na jego osobistej sprawności i wydolności. Dlatego przede wszystkim zwracamy Państwa uwage na:

Płyny, płyny i jeszcze raz płyny. Bezwzględnie zalecamy spozywanie wystarczających ilości płynów, to znaczy 150 mml co każde 15 minut. Poprawia to wydolność i nie zakłuca tak ważnej w treningu koncentracji. Oczekiwanie na wystąpienie uczucia pragnienia i dopiero wtedy zaspokajanie go, oznacza że w organiżmie już doszło do niedoboru płynów, a Państwa wydolność zostałaograniczona. W ten sposób dostarczacie organizmowi płynów, energii oraz minerałow niezbędnych do wyrównania strat, które nastąpiły wskutek pocenia.

L-karnityna to kolejna ważna substancja do pozyskiwania energii w treningu wytrzymałościowym. Produkty ją zawierające zalecamy przyjmować na 30 minut przed wysiłkiem. Gama oferowanych przez nas produktów z L-karnityną jest bardzo szeroka i na pewno znajdą Państwo coś specjalnie dla siebie.

Może trudno w to uwierzyć, ale również w przypadku dyscyplin wytrzymałościowych, bardzo ważne jest spozywanie odpowiednich ilości protein i substratów energetycznych. W ciągu 2 godzin treningu wytrzymałościowego Państwa organizm zużywa około 40 g własnego białka. Doskonałe możliwości uzupełnienia tych strat oferują Ich niezaprzeczalne zalety to przede wszystkim: lekkostrawność, duża zawartość protein przy minimalnej zawartości tłuszczu i oczywiście wspaniały smak.

Bez skurczów! Trening wytrzymałościowy wymaga dostarczania organizmowi dużej ilości magnezu. Prosze na bieżąco uzupełniać jego straty, a wszelkie skurcze będą omijać Państwa z daleka.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *